Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 28 Februari 2014

Papa Gomo Kalah Saman, Mahkamah Arah Bayar RM800 Ribu Kepada Anwar Ibrahim..


Minta sangat. Kata2 itu merupakan satu doa. Allah maha mendengar. Dah ko asyik minta kena saman, maka ko dapat la. Cuba minta dijauhkan dari saman. Kita neh manusia, bukan nya tuhan. Setiap yang berlaku tak semestinya berada di dalam perancangan kita. Bila ko dah sendiri minta pandai2 la hadap macam mana nak bayar rm80,000 tue. 

Kalau la aku jadi ko (minta2 dijauhkan), aku rela minta maaf dari teruskan fitnah, lepas tue kalah saman, yang lebih teruk, kena bayar duit ratus2 ribu lagi, lepas tue orang pula dok kutuk2 dan label kita kaki fitnah. Sanggup ke der? Aku tak sanggup woo..

Dan, sekarang tanya diri sendiri, UMNO nak tolong ke?

Jangan harap le.

Keadaan yang sama berbalik kepada PR. Mana2 pimpinan politik takan nak peduli kalau kita kena semua2 neh. Nak taknak terpaksa la hadap semua nya seorang diri dengan kawan2 yang terdekat yang memahami, walaubagaimanapun, kes Papa Gomo dengan Anwar adalah kes fitnah yang PAPA GOMO sendiri cari. Itu la yang kelakar tue. Ada juga orang yang sanggup kenakan diri sendiri.

Adoyaiii..

Baca ;

Penulis blog Wan Muhammad Azri Wan Deris (gambar) atau Papa Gomo diarahkan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membayar RM800,000 kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai ganti rugi kerana memfitnah ketua pembangkang itu.
Hakim Rosilah Yop dalam penghakimannya turut mengatakan Wan Muhammad Azri adalah pemilik blog Papa Gomo.
Rosilah juga membenarkan permohonan injunksi tetap oleh Anwar untuk menghalang Wan Muhammad Azri mengulangi fitnahnya di blog tersebut.
Hakim juga mengarahkan Wan Muhammad Azri membayar RM50,000 kepada Anwar sebagai kos.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...