Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 19 Mei 2013

Veteran UMNO Anjur Boikot Air Asia.

Kah kah kah

Kah kah kah kah

Kah kah kah kah kah

Kah kah kah kah kah kah

Kelakar nak mampos.

Aku tak halang sesiapa nak boikot sesiapa. Aku open minded. Duit lue hak lue. Aku takmo campur. Cuma aku nak ulas sikit. Ko boikot Air Asia neh ko tak fikir ke tindakan tue hanya mencetuskan fenomena yang ko bakal ditertawakan?

Air Asia dan PM kemain lagi jalin kerjasama dalam sektor korporat beb. Sejauh mana la sangat rancangan boikot ko akan berkesan? Tue tak masuk lagi bab ketahanan. Banyak ke duit ko nak layan MAS?

Hehe

Sekurang2nya statement CEO Air Asia rasional.

Saya anti perkauman. Saya menolak statement utusan. Utusan tak mewakili semua orang melayu. Pembaca utusan merosot. Utusan tak relevant untuk iklan Air Asia.

Tak betul ke kenyataan di atas neh?
Salah? Berdosa? Sesat atau syiah? Murtad? Yahudi? Atau.. errr GAY?

So pembaca utusan meningkat sebab tu paper tak habis tiap2 hari? Tue yang sampai bagi2 percuma tue?

Utusan mewakili semua melayu yang wujud di malaysia ka?

Anti perkauman merupakan satu perbuatan yang tak betul ka?

Kalau dah jumlah pembaca utusan merosot takan as peniaga tak boleh beralih ke media yang lebih diterima masyarakat untuk dapatkan millage promosi dan gain profit?

At least orang anjur boikot utusan sebab kaki fitnah. Juara menulis drama politik yang penuh dengan dusta. Kesedaran masyarakat menolak benda2 keji dalam kehidupan.

Yang ko anjur boikot Air Asia sebab sentap dan emosi. Tak boleh terima hakikat yang bukan seme melayu pro racist dan umno. Tak kurang melayu pun kalau kita tak bersikap racist.

So kat sini boleh nampak beza orang yang buat kenyataan selepas berfikir masak2 dengan beza orang buat kenyataan membuta tuli. Beza memang berbeza.

Lue fikirlah sendiri.

Kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...