Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 9 Januari 2013

PERKASA report polis halang himpunan kebangkitan rakyat - #KL112

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) membuat laporan polis berhubung Himpunan Shamsidar yang dirancang diadakan di ibu negara pada Sabtu ini dipercayai didalangi pemimpin pakatan pembangkang.
Perkasa yang turut mewakili beberapa NGO lain membuat laporan tersebut bagi meminta pihak berkuasa menghalang perhimpunan itu yang dijangka mencetuskan rusuhan.

Menurut Timbalan Ketua Penerangannya, Abdullah Mansor, peserta perhimpunan itu dikatakan akan berhimpun di Dataran Merdeka mulai Jumaat hingga Ahad.

Katanya kemuncak himpunan itu adalah pada Sabtu.

"Kami mendapat maklumat perhimpunan ini akan dibuat di beberapa lokasi di ibu negara, antaranya Stadium Merdeka, Kelab Sultan Sulaiman Kampung Baru, Dewan Perhimpunan Cina Selangor dan Masjid Negara.
"Bagi menghalang berlaku insiden tidak diingini, Perkasa meminta pihak berkuasa menghalang perhimpunan tersebut," katanya selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi, di sini hari ini..

PERKASA BANGANG.

1. Nama himpunan ini ialah himpunan kebangkitan rakyat bukan himpunan shamsidar la tongong.

2. Himpunan ini dijadualkan/wujud terlebih dahulu sebelum keputusan kes mahkamah yang mensapina si shamsidar tue la bangang.

3. Jadi kenapa korang bangang sangat gelar nama himpunan ini ialah himpunan shamsidar? BODOH NAK MAMPOS.

4. Himpunan neh memang membabitkan rakan2 dari pembangkang. Bukan rahsia lagi. Ini ialah himpunan kebangkitan rakyat jv dengan pr. Kalau bn sudi nak jv kita pun open table. Masalah sudi ke tak sudi? Sudi bekerjasama untuk up masalah2 rakyat. Hatta tetiba bn cakap hah kami nak berhimpun untuk up isu2 yang berlaku di negeri2 pr boleh? Hah silakanlah. Janji isu tue betul bukan fitnah. Berani tak? 

5. PERKASA boleh terus mimpi sebab PDRM takan layan karenah lue. PDRM dah berikan jaminan untuk berkerjasama dengan seketariat himpunan kebangkitan rakyat dan pihak pengurusan stadium merdeka pun dah berikan keizinan untuk HKR gunakan stadium tersebut. 

Segala laporan polis dan bantahan ko boleh buang kat tong sampah. Hahhh tengok cermin nampak tak ada benda macam mulut kat muka ko tue... hah amek masukkan dalam mulut tue sebab mulut korang juga merupakan tong sampah bergerak oke.

6. Perhimpunan ini aman sehingga la perkasa buka mulut. Jadi kalau nak ia aman sila tutup mulut. Hehe

Apa pun mohon penyokong umno + perkasa jangan meroyan sebab kami menang untuk pusingan pertama. Ting tingggg..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...