Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 6 Januari 2013

Penyokong R korang jangan perasan bagus la weh.

Pui.

Ko ingat ko sapa hah? 

PERGI LA MAMPOS. 

Lue ingat lue kabel besar gua nak takut? Satu sen pun gua tak heran la weh. Sebelum tue korang tengok dulu gambar2 yang bikin panas kat bawah neh beb. Mohon seme rilex dan lepak. Jangan melatah tak tentu hala sebab ia melibatkan papa gomo.


























Oke geng.

Gambar2 di atas merujuk kepada kembara R ke KLCC.  Dorang telah bermula dari kelantan dan akan sampai ke KLCC sempena perhimpunan mega himpunan kebangkitan rakyat yang dijadualkan pada 12/1, minggu depan. Dorang ke sana dengan basikal oke.

Bila dorang nak sampai tue aku tatau la sebab kena gak tengok faktor cuaca dan keadaan semasa. Tetapi dorang sekarang dah melepasi terengganu or masih berada di sekitar terengganu. Tue yang korang leh nampak geng2 R bergambar bersama presiden PAS yang sedang di ulit kontroversi amanat haji hadi dan ustaz azhar idrus kat atas neh.

Bab TGHH bergambar buat simbol R tue pun kontroversi gak. Ada la [penyokong umno kot?] yang percaya dengan kepercayaan karut marut sampah tahap freemason yang mana ilmunya aku pun tak pernah jejak lagi.

Oleh kerana aku neh bermahzab freemason yang tah hapa jadah tue tah tetiba aku jadi heran bila orang persoalkan simbol R yang dibuat oleh TGHH. Aik? Buat simbol tue ada maksud buruk ka? Apasal tegar freemason macam aku tatau pun? Ikut kitab freemason aku, kita orang tak pernah sebarkan propaganda karut marut di atas.

Jadi hentikan takut tak tentu hala korang tu di tempat lain. Sila takut pada benda yang terbukti wujud dan sahih. Bukan merepek pada apa jadah.

Berbalik pada kembara R ke KLCC, ada la yang cakap2 bahawa dorang neh menipu. Naik kereta. Basikal sangkut kat kereta. Member aku si penyokong umno yang bagitau. Katanya dia nampak dorang naik kereta. Kalau confirm dorang naik kereta mohon tangkap gambar dan video. 

Bagi bukti sikit beb. Jangan la main cakap tanpa bukti. Pasal hang yang cakap hang nampak. Kalau hang mengaku tak nampak tapi dengar cakap2 orang takpe lagi, neh bila dah mengaku nampak awat tak tangkao gambar as bukti? Hehe. Lue tahu siapa yang gua maksudkan kan kan kan? Hehe.

Apa pun mohon sangat kepada rakan2 kita especially orang kelantan dan penyokong2 keadilan tak kira la korang sokong PR ke tak. Kalau korang nampak member2 kita di atas neh berbasikal mohon tunjukkan sokongan korang kepada dorang. Buat la apa cara sekalipun. Tangkap gambar dan update di fb pun oke. Janji korang nyatakan sokongan. 

Mereka perlukan sokongan dari orang ramai. Ingat tak macam kes pejalan kaki dari pahang ke kl? Kali neh geng2 R pula berbasikal. Follow update2 dorang dari wall jeming dan R sambil share di wall memasing. Rujuk sini dan sini.

Update2 ini sebenarnya akan menyedarkan orang2 yang tidak sedar. Bukan seme tahu bab politik apatah lagi isu2 yang dibawa oleh R. 

Mungkin ketika korang update dan share di wall fb masing2 tetiba ada member2 korang yang terbuka ahti nak tahu lebih lanjut apa kah itu R, kenapa dorang berbasikal dari kelantan ke KL, kenapa dorang nak menuntut royalti, apa yang bn dah buat, apsal dorang bersemangat sangat berbasikal untuk memperjuangkan keadilan untuk rakyat kelantan? 

Masa tue boleh la korang bagitau hal yang sebenar. Dari situ mungkin kita dapat kumpul follower baru.

Last but no least, apa kaitan papa gomo dengan citer di atas? Kaitan nya ialah err.. err tah. Lue fikirlah sendiri.

kah kah kah


#KL112 jangan lupa temujanji kita oke.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...