Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 4 September 2012

'Saiful tidak seperti mangsa penderaan seksual biasa'

Ya.

Saiful bukan seperti mangsa penderaan seksual yang biasa sebaliknya dia seorang yang luar biasa sekali. Aku setuju dengan kata2 seorang peguam dari Australia mengenai perbicaraan kes liwat II. 

Banyak ciri2 yang membuktikan saiful adalah luar biasa orangnya. Pandangan peguam tersebut yang tertanya2 sampai pecah otak [agakan aku] bagaimana seorang muslim boleh beria2 simpan bukti selama 2 hari dengan taknak mandi dan tak boleh berak boleh terbuka ahti untuk pergi solat jumaat?

Bagaimana pula dengan 

Subuh?

Zuhur?

Asar?

Maghrib?

Isyak?

Ada buat ke tidak?

Keh Keh Keh


Kata peguam yang bernama Mark Trowell ;

"Saya difahamkan bahawa seorang Muslim, selepas persetubuhan, dikehendaki untuk mandi junub sebelum dia boleh melakukan solat. Jadi, soalan itu berterusan tentang bagaimana Saiful melakukan solat.

"Dalam 25 tahun pengalaman saya dalam undang-undang jenayah, saya tidak pernah lihat seseorang itu tidak mandi selama dua hari untuk mengekalkan bukti forensik.

"Sebaliknya, saya rasa mangsa mahu cepat mandi untuk menghilangkan bau badan pelaku.

"Dalam sesetengah kes penderaan seksual, mangsa akan menggosok badan mereka sehingga hampir luka untuk menghapuskan bau itu," kata Trowell, yang merupakan seorang Queen Counsel. -MKINI-

Yang neh mesti orang umno suka bangat. Dorang kan suka pakar2 dan pengkomen2 dari luar negara. Bagi dorang bila orang luar komen or berikan pandangan ia dah terbukti benar lagi sahih. Hah amek lagi amek amek.. amek buat koleksi kat blog korang. Amek la..

kah kah kah

Apa pun ciri2 istimewa serta uniknya kes liwat II bukan lah terletak kepada 'kebijaksanaan' saiful yang taknak mandi taknak berak untuk simpan bukti selama 2 hari lepas tue slumber mak enon pergi solat jumaat. Bukan juga pada spender basah yang tertinggal kat rumah ex tunang dia tu. Bukan juga pada kyjelly yang berada di simpan dia, sebagai seorang mangsa liwat. Hehehe

Tetapi kebijaksanaan saiful terletak pada saat selepas dia diliwat, dia sempat makan karipap dan minum air kopi yang dihidangkan kepadanya di rumah yang dia baru sahaja diliwat secara paksa / auww i tak rela youu liwat i oke.

Tengah2 sakit selepas diliwat dia sempat makan karipap. Dan hirup air kopi. Bijak betul budak saiful neh. Terlalu bijak dan terlalu cool. Sebab tue aku tersangatttt la respect kat dia. Well done saiful.

kah kah kah

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...