Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 7 Disember 2011

Chegu Bard nak beli papa gomo.




Bertindak dari apa yang Gomo maklumkan dalam Twitter mengenai video Chegubard yang sudah berada ditangan Papa Gomo maka Chegubard telah mengarahkan agar seseorang cuba membeli Gomo untuk tidak mengeluarkan video tersebut. Namun silap kerana Papa Gomo bukan boleh dijual beli kerana kepentingan nya adalah Amanah yang dipertanggung jawapkan demi kesedaran Masyarakat.

Mungkin atas sebab itu Chegubard mengadakan operasi besar besaran dalam menentang Papa Gomo bagi mendesak pihak Polis dan SKMM menghalang Blogg Papa Gomo dari terus beroperasi membongkarkan segala Bukti dan Fakta akan kejahatan Pakatan Pembangkang terutama pemimpin mereka. -papagomo-

Kalau neh blog aku, lebih baik aku bunuh diri. Pasal hidup aku neh dah menyusahkan orang lain. Hidup yang dah menyusahkan orang lain neh ialah hidup yang sia2. Macam mana insan yang bergelar papa gomo neh masih lagi boleh wujud dan bergelak2 tawa senda riang tanpa ada perasan bersalah waima sedikit pun? Heran aku.

Apa pun kali neh drama yang terbaru dari papa gomo ialah ;
1. Dia ada video reaksi chegubard ketika tonton babak video seks.

2. Dia nak dedahkan butiran video terbabit.

3. Chegubard tahu dan hantar seseorang untuk menyogok papa gomo agar jangan reveal kandungan video tersebut.

Dan dalam drama neh apa yang paling pelik sekali ialah nama papa gomo bertukar habis. Dari norzamrizal kepada wan apa tah. Dan no ic dia ialah 83. Gila larh. Aku sikit pun tak percaya usia dia 28 tahun. Dia sangat bermuka pakcik. Lihat bawah neh betul2.








Aku siap guling2 atas katil tension punya pasal. Biar betul seorang yang bermuka pakcik neh berusia 28 tahun? Ia benar2 sangat.. hem..tah lah. Mungkin aku tak patut ulas lebih2 pasal muka dia sebab ia ciptaan Allah swt. 

Berbalik pada kisah chegu bard tadi, aku rasa better tunggu je penjelasan chegu bard mengenai isu neh. Kalaupun reaksi chegu bard disiarkan, so what? Ada apa hal? Neh ialah perkara yang normal. Apa pun pandangan pertama chegu bard berhubung isu video itu  [melalui rakaman video] ialah pandangan yang lepas. Bukan mewakili pandangan nya kini. Sama macam kita.

Dulu kita rasa dia neh macam neh, selepas beberapa seketika pandangan kita jadi lain pula. So benda2 neh memang normal beb. So bila papa gomo jual berita normal neh seolah2 ia sangat tidak normal ia benar2 membuktikan bahawa papagomo neh seseorang yang tidak normal = kurang waras.

Itupun andai video neh benar2 wujudlah. Tak pun satu lagi sinetron dari bloggers umno. Hey sinetron video seks di hotel II dah habis siar ka belum? Setahu aku belum kan? Masih tak nampak video itu tersebar pun. Heh. Bai.

Ameno : gomok.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...