Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 19 April 2011

PAS parti ganas.

Cuba baca apa yang si awang neh tulis pasal zaid ibrahim ;



Aku tahu benda neh benda yang dah lepas. Benda neh zaid cakap semasa dia berada dalam umno. Bukan dalam PR. Tapi itu dulu. Dulu memang dia keluar umno masuk pr. Tapi sekarang dia pro-umno balik melalui parti KITA.

Kalau tidak masakan dia pun turut menyakini dan membuat statement di utusan bahawa dia yakin anwar ibrahim adalah pelaku zina dalam video seks yang disebarkan oleh datuk t? Baca sini.

Zaid neh memang ular lah aku rasa. Kalau jumpa zaid dengan ular, soh ular patok zaid. Konon nya bebas. Konon nya memperjuangkan keadilan. Konon nya dah bertaubat. Tapi makin lama makin terbuka topeng sebenar dia yang ala-ala umno tapi takmo mengaku dia umno. Payah lah zaman sekarang. Munafiq merata-rata. Sampai aku pun terpedaya.

Ameno :  Zaid mulut ko memang cabul dok kata hudud menyeksakan kaum wanita enh.

Share this

5 Responses to " PAS parti ganas. "

  1. huiihhh..bukan senang untuk berubah.. perlukan kekuatan fizikal dan mental.. adakala kite terlalu gembira bila seorang pemmpin kerajaan keluar dan menyertai kita.. tanpa kita sedar..adakah dia keluar kerana tidak dapat kuasa di tempat lama?hmm..

    Jom anti PAS!!!??
    wanita..menyusahkan?
    Ada apa dengan dara

    BalasPadam
  2. Kenapa page ni ada dua tempat utk komen?

    BalasPadam
  3. satu komen terus masuk facebook dan keluar kat 2 tempat iaitu blog dan fb, satu lagi komen keluar kat blog ni saja...

    BalasPadam
  4. rasanya beberapa blogger pro PR pernah menutup fitnah ke atas dia di dalam kes gambar menogak arak di mana gambar asalnya adalah gambar bayi, harap dia berubah.
    kadang kala jangan terlalu gembira apabila ada individu Umno ke Pr sebab adakalanya manusia berpura-pura berpaling tadah kerana inginkan kuasa melalui parti lain.bila terbongkar ia akan kembali kepada parti asalnya.

    Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita
    Hentikan Gangguan Seksual Terhadap Lelaki!!!

    BalasPadam
  5. satu komen terus masuk facebook dan keluar kat 2 tempat iaitu blog dan fb, satu lagi komen keluar kat blog ni saja...

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...