Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 3 Januari 2017

Selepas Kelab Judi, Netizens Persoalkan Azalina Sambut Tahun Baru Di Kelab Malam Tersohor Yang Ada Kaitan Dengan 1MDB.

Belum pun reda dengan isu Azalina bergambar di kelab judi kini tersebar pula gambar yang menunjukkan Azalina sambut tahun baru di kelab malam.

Berikut kami kongsikan apa yang ditulis oleh Reza Zainal di laman fbnya.


"Dia orang use ulama but dorang sendiri buat perangai macam neh" - Kiridaren Jayakumar.

"Ulama pun tak berani tegur dorang neh" - Ika Baharuddin.

Antara respon-respon yang dipetik.

Bahkan sesetengahnya turut mempersoalkan sikap seorang pencadang RUU355. Yang peliknya kenapa PAS berkerjasama dengan menteri yang berkelakuan seperti ini? Itulah antara kritikan yang dilemparkan oleh netizens ketika ini.

Sebenarnya kelakuan Azalina sedikit sebanyak membabitkan intergriti PAS kerana PAS bekerjasama dengan Azalina dalam pembentangan usul RUU355 di Parlimen. Pun begitu, Ahmad Maslan, Jamil Khir dan Najib mengesahkan pindaan RUU355 akan diambilalih oleh kerajaan dan ini menimbulkan tanda-tanya jika PAS masih mahu meneruskan himpunan mega RUU355 yang dijadualkan pada Februari ini.

Dengan kenaikan kos sara hidup, netizens juga mempersoalkan kelakuan seorang menteri muslim yang dilihat 'berpoya-poya' di tempat yang tidak sepatutnya bagi seorang menteri kerana bukan sahaja tidak sesuai bagi dirinya seorang muslim bahkan menteri di saat rakyat bergelut dengan masalah kos sara hidup yang kian membebankan.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...