Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 4 Disember 2014

Bantuan Mangsa Banjir 'Hilang' - Tengku Mahkota Pahang Minta Adnan Yaakob Jawab.

Konspirasi nak jatuhkan Adnan Yaakob sekaligus membuatkan dia tersingkir dari jawatan MB. Cakap2 yang mengatakan beberapa pihak dalam UMNO berusaha keras untuk singkirkan Adnan Yaakob nampak gayanya bukan spekulasi kot kalau dicantumkan babak demi babak.

Kah Kah Kah

Yang terkini. Menerusi laporan dari tv3. Tengku Mahkota Pahang meminta MB Pahang menjelaskan ke mana hilangnya bantuan untuk mangsa banjir yang berupa TV dan peti sejuk.

Untuk rekod, pada tahun lepas dijanjikan 4,000 bantuan berupa TV dan peti sejuk dijanjikan akan dihantar kepada mangsa banjir namun selepas setahun, usah kata TV, kotak TV pun tak melintas depan rumah mangsa banjir.

Kot2 salah hantar barang ka.
Salah alamat ka.
Ini tidak. Terus koma.

Apa pun takde.

Pongpang2 depan media je lebih. Lihat berita yang dilaporkan secara meluas yang dipetik dari laman blog rasmi kelab penyokong BN ;


Tahun lepas berita neh membanggakan UMNO dan penyokong kerajaan. Tahun neh berita yang sama membangangkan UMNO dan penyokong kerajaan.

KAH KAH KAH

Memang super bangang. Puji melambung konon. Woi TV dan peti ais korang hantar guna apa hah? Kalau guna motor pun paling2 lambat pun seminggu sampai dah. Takan hantar guna siput babi untuk jimat kos penghantaran kot?

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...