Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 25 November 2014

Maka Tiba2 Penyokong PR Selangor Sokong Habis Adun BN Dapat Kereta Baru..

Dasar tegar PR.

Semua BODOH nak MAMPOS.

KAH KAH KAH

Oke. Aku nak cakap. Aku tak setuju langsung si gila tue dapat kereta baru. Apa2 jek yang si gila tue dapat semua aku tak setuju sebab aku rasa tak berbaloi dengan peranan yang si gila tue mainkan di Selangor. 

Si gila tue sapa?

Si gila tue ialah ketua pembangkang di Selangor.

Antara salah satu posting bodekan tahap maksima geng2 PR.


Bagi kereta kat si gila tue apa ada kaitan dengan rakyat Selangor?

Apa kaitan dengan kepentingan rakyat Selangor?

Si gila tue gagal jadi pembangkang yang berkualiti dan berdaya saing di Selangor. Bukan hanya dia semata2. Bahkan kesemua adun2 BN di Selangor. GAGAL. GAGAL NAK MAMPOS.

Yang dok kritik huha huha geng2 PR yang merepek kat Selangor geng2 PR juga.

Yang lawan KIDEX. PR lawan PR juga.
Yang lawan isu perumahan. PR lawan PR juga.
Yang lawan isu sampah. PR lawan PR juga.

Yang geng2 BN plak, dorang hanya pandai amek kesempatan. Dorang hanya reti semarakkan isu kepada fitnah. Isu ada. Tapi dorang tak elobrate atau lawan betul2. Dorang lawan acah2 dan lawan dengan fitnah. Memang la orang taknak layan. Tak percaya? Tengok dorang layan isu peruntukkan aje dah cukup membuktikan betapa bingainya depa.

Lihat ;


Bagi kereta baru. Laju2 dia terima. Laju2 dia cakap terima kasih. Laju2 dia kata ia membantu memudahkan kerja dia untuk membantu rakyat.

Bagi peruntukan yang mana peruntukan tersebut adalah untuk rakyat yang dia wakili di kawasan2 tersebut laju2 plak si gila neh tolak. Kononnya merasa terhina. Terhina kepala bana kaw.

Pada kau tak cukup. Tapi tak cukup tak cukup macam mana pun lebih baik ada dari tiada. Betul?

Bantu la yang mana patut yang mana penting.

200k tue memang kecil jika dibandingkan dengan kepadatan penduduk Selangor yang memerlukan bantuan. Tapi buat la setakat yang boleh. Bila ko tolak 200k tue maksudnya ko memang taknak buat dan takan buat. Macam cibai aje aku tengok.

Kan aku dah mencarut neh.

Kau boleh bahas agar peruntukkan dipertingkatkan dengan provide dokumen2 yang berkaitan bagi membenarkan point2 kau. Tapi dalam waktu yang sama tak payah nak besar kepala dok tolak peruntukkan 200k untuk bantu kawasan.

Macam la aku tatau taktik keji korang.

Lepas neh nak bagi alasan gampang kat kawasan yang korang wakili. Takde peruntukan sebab tue tak boleh nak bantu. Padahal orang dah bagi peruntukan tapi korang gak yang pergi tolak pasai apa. Belum buat apa2 dah beria2 cakap tak cukup. Ko patut amek 200k tue dan agihkan kepada yang memerlukan. Bila dah confirm habis dan dah confirm tak cukup baru la ko boleh bahas kata tak cukup. Ini belum apa2 laju2 dah cakap tak cukup.

Nampak sangat wayang propaganda korang semua neh WAYANG.

Dan. Best juga baca komen2 penjilat PR kat Malaysiakini. Ini antara contohnya. Lucu nak mampos. Tiba2 depa saling fight memfight banding membanding siapa yang lebih hebat dan bagus dalam MENSERVE BN di Selangor. Macam LANCAU.

 
Apa yang bagus sangat bagi kereta pada pembangkang yang tak perform?

Apa yang bangga sangat pembangkang dapat elaun tambahan?

Ko dapat apa?
Aku dapat apa?

Tak payah beria2 sangat la. Bodoh gila kot nak bangga bila pemimpin PR bagi kereta pada pemimpin BN.

Penyokong2 PR yang sokong Azmin nak rasa bangga tak tentu hala neh pasal apa?

Kita patut naikkan gaji, beri insentif atau naikkan elaun pekerja2 yang buat kerja dengan cekap.

Dan si gila BN neh buat kerja dengan cekap ka untuk melayakkan dia menerima kenaikan 'elaun + insentif berupa kenderaan' tue?

Kan aku dah sebut banyak kali. Penyokong2 pembangkang neh ada krisis identiti ataupun kecelaruan yang jelas dari segi prinsip. Dah lama dah aku nampak.

BN bagi BN kereta baru ko melalak. Cakap membazir. Lagipun BN tak perform. Tengok sikit keadaan ekonomi semasa. Rakyat terkesan dengan kos sara hidup.

Kang. PR bagi BN kereta baru kau kata bagus. Demokrasi. Takde dendam. Ini baru politik bijaksana. La. PR bagi BN kereta baru beli guna duit daun ka? Duit turun dari langit ka? Tiba2 rakyat tak terkesan dengan kos sara hidup ka? BN Selangor buat kerja dengan cekap ka? Bagus ka dia perform untuk melayakkan dia menerima elaun tambahan dan insentif?

Nampak?

Tolong betulkan prinsip korang sikit. SEMAK AKU TENGOK.

Kbai. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...