Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 21 Ogos 2014

Yuktes Vijay Yang Selalu Kutuk Anwar Dihantar Ke Hospital Tanjung Rambutan.

Mak ai.

Menjerit2, menuduh2, bising, memekak kat mahkamah. Akhirnya hakim memerintah Yuktes dihantar ke hospital Tanjung Rambutan selama sebulan bagi menjalani pemeriksaan kesihatan.

Tatau nak rasa kelakar ke atau simpati.

Rasa kelakar kang macam menghina family dia plak. Kot2 depa baca blog neh mao depa terasa. Ada pula kita persendakan anak orang macam takde ahti perut.

Tapi dalam waktu yang sama, si Yuktes neh pula silap juga. Suka menuduh2 walaupun tanpa bukti yang jelas. Banyak isu2 yang berlaku dia cuba kaitkan Anwar dengan perkara2 tersebut. Sapa baca wall facebook dia tahu la. Kadang2 benda tue takde apa sangat. Tapi Anwar juga yang dipersalahkan.

Kisah dia dengan Anwar sebenarnya bermula apabila dia menjadi pembantu kepada salah seorang peguam Anwar. Yang membicarakan isu liwat II. Sepanjang dia membantu peguam Anwar, dia cakap dia telah menemui kebenaran bahawa Anwar seorang peliwat. Dia sendiri ceritakan kisah neh kat aku bila dia inbox dulu2. Dia cakap dia tengok aku tak macam pembangkang tegar (padahal dia silap, aku memang pembangkang tegar BN dan PR). Jadi dia tanya. Kalau dia dapat tunjukkan bukti2 yang Anwar peliwat, apa yang aku nak buat? Kalau dia dapat membuktikan Anwar memang meliwat Saiful, adakah aku memilih untuk bercakap benar ataupun tidak? Aku cakap la. Kalau ada bukti aku percaya la Anwar peliwat. Dan sudah tentu, aku akan cakap apa yang betul. Aku tak berdiri disebalik mana2 pemimpin pun. Tapi bak la bukti. Bagi bukti bukan pada aku. Bagi pada polis biar mereka siasat. Terbukti sudah tentu Anwar kena. Tapi aku lebih suka kalau bongkar isu rasuah dan penyelewengan berbanding isu liwat meliwat neh kot yang aku cenderung anggap perkara peribadi. Dia cakap lagi. Ramai tak percaya Anwar peliwat walaupun itu kebenarannya. Dia dah buktikan banyak kali. Apa yang aku nampak bukan bukti pun. Tuduhan rambang je. 

HAHAHA.

Aku rasa la kan.

Dia mungkin dah sampai tahap stress sangat nak terangkan pada orang ramai yang Anwar tue peliwat. Dan juga dah stress sangat memikirkan yang semua perkara ada kaitan dengan Anwar. Kesian juga dengan dia neh. Apa la yang dia dah nampak dan tahu sepanjang dia jadi pembantu kepada peguam Anwar. Haiyaaaaaa. Dia 'rosak' sejak2 kes itu. Tahu tak? Elok juga dia berubat. Tenang kan diri. Jangan melawan seseorang berdasarkan emosi dan tuduhan. Buat rosak diri aje.

Kes yang menyebabkan dia dihantar ke Tanjung Rambutan. Tuduh R.Sri Sanjeevan tembak diri sendiri.

Hak ala.

Takan nak bunuh diri sendiri untuk alihkan isu kot? Yang neh la dia tuduh kat wall dia. R.Sri Sanjeevan tembak diri sendiri, memeras ugut dan kaitkan pula dengan pembangkang tah macam mana tah sebab si Sanjeevan pro pembangkang lebih kurang macam tue la point dia. 



Respon dari kawan Yuktes ;



Jangan la menuduh2 orang lain kali. Ini pengajaran untuk semua. Belajar2la untuk terima nasihat.

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...