Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 4 November 2013

Hot : Wanita UMNO Luahkan Perasaan Kenapa Dia Kena Tumbuk Dengan Pemuda PAS!

Kelakar betul la aku baca citer makcik neh. Aku tatau la samada dia ataupun pihak BN yang besar2kan citer neh. Yang aku tahu semakin galak depa dok sembang bab wanita UMNO kena tumbuk semakin orang rasa benda neh kelakar nak mampos.



Sungguh. Siyes. Aku tergelak sakan baca cerita makcik neh beb. Memang kelakar gile. 

1. Kena tumbuk then rebah dan hampir pitam.

2. Hak eney. Agak2 la pun makcik oi. 

3. Aku percaya kalau kita kena tumbuk memang la ada kemungkinan sampai kita boleh rebah dan pitam tapi masalahnya tengokla kecederaan yang dialami oleh makcik tue sendiri. Tak konsisten dengan jalan cerita dia. Cerita macam gempak. Tapi bila tengok, usah kata darah, lebam pun tak nampak. Siap tutup dengan tisu bagai. Aduhaiiiii

4. Part yang paling lawak bila depa kata mula2 dia p klinik. Then dikejarkan ke hospital. Pfttttt

KAH KAH KAH

KELAKAR GILE BABI.

Tersembur air liur aku depan screen laptop masa baca berita neh tahu tak.

KAH KAH KAH

Aku bukan nak halalkan perbuatan sesiapa tumbuk sesiapa oke. Part tue aku tak sokong. Tapi kan, ko kena tumbuk sekali aje kot. Tak payah la bercerita macam baru lepas kena bantai kaw2 pula.

And then, takde bukti pun benda tue orang PAS yang buat. Semata2 dia gunakan bendera PAS untuk balut tangan dia terus dia jadi orang PAS? Benda la lue neh.

Sepatutnya tangkap gambar yang tumbuk tue. Rakam video ke. Pasal apa aku berani bagi cadangan neh? Mudah jek. Kalau ikut jalan cerita dari berita yang aku petik di atas, makcik2 neh gunakan perkataan KAMI. Kami bermaksud lebih dari seorang tau. Kalau makcik neh kena tumbuk rebah dan pitam [pftttt] maka kawan2 makcik neh boleh la jadi jurugambar express. Rakamkan kejadian. Ada la bukti, betul tak? Masa tue dah ada bukti depan mata PAS yang tumbuk memang la kami balon PAS kaw2 pula lepas neh. Kena ikut bukti la. Bukan main melalut je balon sebarangan.

Ini tah la..

Aku hanya mampu gelak je la..

KAH KAH KAH

Makcik makcik.. dah tiba hari pengundian pun sempat buat lawak lagi ekkkk

KAH KAH KAH

Berita tersebut ;

Sementara itu, Norsidah, 50, yang juga anggota Jawatankuasa Wanita Bahagian Batu berkata, beliau bersama perayu undi Barisan Nasioanl (BN) lain yang tiba lebih awal mengambil tempat di kawasan berhadapan sekolah itu. 

Mereka kemudiannya didatangi sekumpulan lelaki dari PAS yang menyuruh mereka beredar dengan alasan tempat berkenaan milik mereka, katanya. 

"Disebabkan keengganan kami (untuk beredar setelah didesak oleh kumpulan lelaki itu), maka mereka bertindak kasar hingga polis terpaksa mententeramkan keadaan. 

"Tiba-tiba seorang lelaki berusia 30an menumbuk bahagian mata saya dengan tangannya yang dibaluti bendera PAS. Akibat tumbukan kuat itu, saya terus rebah dan hampir pitam," katanya. 

Beliau kemudiannya dibawa untuk menerima rawatan di Klinik Kesihatan Ulu Sedaka berhadapan sekolah berkenaan sebelum dikejarkan ke Hospital Yan untuk menerima rawatan sebagai pesakit luar. 

"Doktor menyuntik ubat tahan sakit dan menasihatkan saya supaya kembali ke hospital jika mata saya masih berdenyut dan sakit dalam masa 24 jam ini," katanya yang sembilan hari berada di sini untuk berkempen bagi meraih undi di DUN Sungai Limau. - BERNAMA

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...