Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 6 Disember 2012

Wajah suspect yang menikam penyokong PR disebarkan.


Jom2.

Guna facebook. Guna blog. Guna twitter. Guna youtube. Gunakan seme medium yang wujud untuk jejak individu di atas bagi membantu siasatan. Kalau sesiapa yang kenal individu di atas juga, kita mohon berikan info dan maklumat. Rileks arh. Kita bukan tuduh2 oke. Kita letak as suspect means suspect la.

Kat bawah plak video yang dimaksudkan mengenai kejadian ini. Penyokong2 PR sibuk nak rakam. Nak tahu kenapa? Sebab sibuk nak kumpul bukti untuk didedahkan. So ini membuktikan pemikiran dorang terarah nak cari si pencetus provokasi dan merakamkan kejadian provokasi.

Bahkan kelihatan juga petugas2 PR dan penyokong2 PR cuba menghentikan provokasi dan menghalang serta menasihati penyokong2 kedua2 belah pihak bertenang. Walaupun yang sebenarnya penyokong2 bn je yang terlihat over-reacted. Pfttttt

Penyokong bn?

Owh dorang tak sibuk nak rakam. Lue cuba fikir. Lue buat jahat. Lue merompak bank. Lepas tue lue pergi rakam jenayah lue. Cerdik tak otak lue? Cerdik la kalau lue nak masuk penjara kan.

kah kah kah

Jangan lupa sebarkan oke. Kita nak menyiasat individu mana yang tegar tikam2 orang neh. Biasa dia. Orang guna pisau untuk potong2 bahan masakan , dia guna pisau untuk tikam orang. Bodoh nak mampos.  

Sumber video dari sini.



Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...