Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 9 April 2012

Lambang bersih 3 ada salib dan ia sokong kristian.



Aku tatau samada aku yang terlalu bijak ataupun memang ada sesetengah orang memang bodoh takde batasan. Cuba korang lihat logo di atas neh betul2. Lihat dengan teliti dan kalau boleh sambil lihat sambil gelak pun takpe.


Dah ke? Bagus. Lepas tue tengok kat bawah neh pula.


Lambang bersih 3.0 ada 'salib' - menyokong bersih sama menyokong kristianisasi. secara halus mereka menyebarkan kristian di kalangan orang melayu/islam...hati hati lah niat jahat mereka...


Read more: http://www.pisau.net/2012/04/lambang-bersih-30-ada-salib.html#ixzz1rWexxsNS


Dipetik dari blogger umno yang tertera link nya di atas neh. Artikel dia agak panjang tapi aku petik sikit je sebab nak counter balik fitnah neh. Tak perlu susah payah nak baca sampai habis sebab fitnah dia memang jelas terkantoi melalui tajuk jek sekalipun. 


Tak serik2 terkantoi akibat terfitnah aktivis sendiri kali neh mereka meneruskan misi menfitnah yang lain pula. Korang baca bebaik apa yang disebutkan oleh blogger di atas.


LAMBANG BERSIH 3.


Ulang lagi sekali


LAMBANG BERSIH 3


Apa dia?


LAMBANG BERSIH 3.


Faham?


Menurut korang, adakah gambar di atas tue boleh dianggap sebagai lambang bersih 3 ataupun satu poster yang ditampalkan dengan kata2, lukisan mahkota dan disertakan dengan logo bersih 3? Ingat ye lambang = logo = mempunyai maksud yang serupa.


Korang faham kan? Pembaca amenoworld neh cerdik2 belaka. Tak perlu larh kot aku susah2 nak explain. Rasanya semua orang kenal apa itu logo = lambang bersih 3. Lambang bersih 1 hingga ke 3 hanya ada satu yang jelas dan menjadi hafalan setiap orang. Benda yang sebegini remeh, sebegini senang pun tak hadam2 lagi? Macam mana korang menulis blog neh? 


kah kah kah


Ameno : Itupun ada yang percaya der.. lawak siot. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...