Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 6 Mac 2012

Banner kutuk pembangkang ditemui.



Provokasi lagi.

Banyak betul duit nak buat banner then sangkut kat tepi jalan semata2 nak sakitkan ahti orang ek? Tak tahu sapa yang buat banner neh tapi dah semacam jadi trend pula. Sikit2 banner, sikit2 banner takde ke polis boleh check sapa punya kerja neh seterusnya dakwa mereka sebab menimbulkan kekacauan dan mencetuskan provokasi?

Kita semua kat sini nak berpolitik cara aman bukan nak berpolitk cara fitnah bagai. Enough la dengan perangai budak2 macam neh. Siyes meloyakan. Sumpah sampah betul perangai orang2 yang suka buat provokasi tak kena gaya neh.

Sumber gambar di atas di perolehi dari sini. Dikatakan ia ditemui sekitar serdang. Hopefully ada sesiapa pergi turunkan banner tersebut. Kalau owner tersebut tercari2 leh kita tangkap dia dan hantar ke balai sebab mencetuskan kacau bilau di kalangan masyarakat.  

Benda neh sebenarnya simple jek. Perbezaan dalam pandangan politik antara kita harus disalurkan guna medium yang betul. Tak yah lah der buat banner2 macam neh dan letakkan ia di kawasan tertentu konon2 nak bagi orang benci kat pr. Takan lah peranan dan jasa media massa kepada bien tak cukup lagi? Tak reti betul aku. Sudahlah media massa digunakan untuk balon pr kaw2.. itupun masih lagi nak buat banner2 macam neh.. tak cukup ke peranan media massa selama neh or rakyat sendiri sudah tersedar? Heh.

Ameno : Rupanya media massa fail dalam menambat semula ahti rakyat ek..?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...