Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 17 Disember 2010

Lagi kantoi! Nik Aziz beri rasuah pula!

Ini berita yang saya baru terima. Tuan guru nik aziz telah merasuah parti pas. Ini memang melampau. Memang geram betul sebab baru-baru neh SPRM siap lepaskan tuan guru nik aziz dan menantu beliau daripada tuduhan fitnah rasuah. Pada saya fitnah rasuah haruslah diteruskan tanpa kompromi dan campurtangan pihak tertentu dalam SPRM. Jika tuan guru nik aziz dilepaskan daripada tuduhan fitnah rasuah, maka imej tuan guru nik aziz akan terlihat bersih. Ini yang kita tidak mahu sebenarnya. Ini yang kita geram dengan sprm sebenarnya. Sepatutnya mereka berada di side kita untuk menjahanamkan parti islam. Cis.

Lihat bukti printscreen di bawah ini ;

Saya percaya ini bukan derma. Kalau pun ini derma kita kena fikir strategi baru untuk divert kepada rasuah. Kita mesti berbuat demikian. Sebagai pembodek dan pengampu tegar umno kita mesti berbuat demikian. Fitnah adalah darah daging kita.Meneruskan kerjaya fitnah memang adalah sangat dimestikan.  Sekarang neh saya akan havockan posting ini dengan fitnah. Saya akan cuba memanipulasikan rakyat marhaen bahawa tuan guru nik aziz sebenarnya memberi rasuah bukan derma. Sama ketika kempen PRK di galas. Bijak fitnah, saham kita naik. 

Oleh itu saya telah menyiapkan beberapa plan fitnah. Pertama sekali perkasa kelantan mesti report polis. Cakap tuan guru nik aziz merasuah parti pas. Kedua, umno kelantan pun kena report polis. Juga atas alasan yang sama. Ketiga mesti muncul di tv. Mesti masuk buletin utama. Jangan berita yang lain. Takde kick. Awani pula lebih suka bebas. Kerjasama antara umno-awani dilihat tidak menjadi. Persetankan awani. Kita sokong tv3 suku sudah.  Lagipun tv3 milik umno yang pro umno. So itu bukan masalah besar. Selepas itu masuk dalam utusan.Minda rakyat harus di jajah. Ingat, selagi rakyat malaysia melayu-muslim bodoh dan sering mencaci maki tuan guru nik aziz selagi itulah kita akan rakus menjahanamkan negara neh. Mesti sokong umno jika mahu melayu terus jahanam. 

Tengok lagi printscreen bawah neh ;



Baca betul-betul apa yang terkandung dalam artikel di atas. Petikan ini dipetik dari utusan. Bukan dari harakah. Tetapi dari utusan. Lihat sini
Nisbah pemilikan tanah malaysia : non-malaysia ialah 70 : 30.

Daripada 70 itu pula berapa ramai melayu yg memiliki? Lebih tepat berapa ramai islam yang memilikinya? Kira balik betul2 berapa rizab melayu. Terima kasih kepada umno. Jasa mu tetap ku kenang sampai mati.

Baca betul2. Tiada had pelaburan oleh warga asing untuk memiliki tanah di malaysia. Tiada had. Apa? Tiada had. Ya, tiada had. 30 percent dari bumi malaysia dimiliki oleh warga asing. Apa? 30%? Lagi 20% maka malaysia kini dimiliki oleh warga asing tak lama lagi. Siapa yang jual negara neh? Apa? DSAI? Memang mangkok ayun punya menteri!! Berani lue jual negara neh kat warga asing. Cikabeng lue! Mari kasi ajar pengkhianat negara ini!



Ameno : 30% tanah di malaysia dimiliki oleh warga asing. adakah itu satu peratusan yang kecil guys?

Sumber : sini dan sini

Share this

0 Comment to " Lagi kantoi! Nik Aziz beri rasuah pula! "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...