Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 20 November 2015

Rosmah Mansur Jadi Bahan Cercaan Dek Jalan Terkedek-Kedek Di Laman Sosial. [Video Inside]


Jalan terkedek-kedek pun kena kutuk.

Kesian aku tengok.

Bagi yang lupa, suka aku nak ingatkan Rosmah dah menghampiri usia emas. Bukan 20 an tau. Tapi 60 an. Dan cuba ko tengok mak-mak kau yang 60 an jalan macam mana. Mak aku yang 50 an pun jalan terkedek-kedek. So bila aku melihat orang dok mengutuk Rosmah jalan terkedek-kedek dan gelakkan dia hihihahahihihaha aku teringat kat mak aku dan ramai lagi wanita-wanita bahkan lelaki-lelaki seusia mak aku yang jalan sebegitu. Aku tak nampak point mengutuk isteri PM yang jalan terkedek-kedek dan kaitannya dengan permasalahan ekonomi negara.

Whatthefuck is that beb?

Oleh kerana aku akan tua dan mungkin akan jalan terkedek-kedek atau mungkin tak mampu berjalan langsung atau silap-silap hari bulan langsung tak merasai usia tua maka aku tak nampak point mengutuk fizikal Rosmah yang sebegitu.

Macam tak percaya, video berkenaan viral.

Lihat ;



Wajib tonton: Najib dan Rosmah buat lawak antarabangsa di Manila kelmarin. Dulu APEC di Indonesia tersilap berdiri masa bergambar (https://www.facebook.com/tenteratrollkebangsaanmalaysia/videos/vb.1509981019232188/1579026595660963/?type=2&theater) , kali ni tersilap jalan nak masuk kereta. Rosmah pula terhegeh2 turun kapal terbang, macam panda turun tangga.
Posted by Tentera Troll Kebangsaan Malaysia on Thursday, November 19, 2015

Part rambut. Aku nampak sedikit kelakar disitu. Betul juga. Rambut mahalnya perlu dijaga.
1,200 punya dandanan. Sia-sia aje kalau rosak beb.



Wajib tonton : Penjagaan khas pada rosmah.
Posted by Tentera Troll Kebangsaan Malaysia on Thursday, November 19, 2015

Tetapi setelah aku teliti betul-betul rakaman berkenaan. Aku rasa la. Aku rasa. Yang 'payung' rambut Rosmah tu maybe terkeliru. Itu rambut atau kepala?

Dorang mungkin nak cover kepala Rosmah dari terkena kereta tapi yelah.. mungkin sedikit keliru untuk membezakan antara rambut dan kepala.. Rambut Rosmah tebal kalau tengok melalui gambar. Tapi mungkin tak setebal yang kita fikirkan jika tengok secara berdepan..

Haha.

Apa pun aku tak setuju langsung dok gelakkan Rosmah yang jalan terkedek-kedek tu. Tunggu kau semua tua nanti dan tengokla bagaimana kau semua akan bersusah payah untuk berjalan. Aku pernah jaga orang tua usia 70 an. Nak pergi tandas pun merasa susah. Ini kan pula turun naik kapal terbang. Agak-agak la beb.

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...