Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 27 Disember 2013

Perhimpunan Rakyat Malam 31 - Poster Fitnah MB Kelantan Tersebar!!!

Gila babi mana la punya kerja. Dok fitnah sana sini. Sejak semalam lagi aku dok peratikan. Sebab semalam dah ada orang start sebarkan kat page yang aku admin. Tapi aku relax aje sebab aku percaya takan la orang PAS dan PR bodoh2 nak percaya kat benda2 begini. Tapi rupa2nya memang ada orang2 yang tak sokong BN bodoh2 pergi percaya weh. BTW, tatau la dia menyamar ke apa kat ruangan komen tue..

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

TURUN tue terang2 kot NGO pro PAS. PAS friendly. Apa jadahnya PAS Kelantan aka MB Kelantan nak sabotaj pergerakkan yang friendly dorang pula? Tambahan pula mostly geng2 PAS dah promote kaw2 TURUN dan perhimpunan aman pada malam 31 nanti?

Poster yang disebarkan. Ada dua versi. Setakat yang aku nampak mangkok ayun kat bawah neh antara tukang sebar. Geng UMNO. Itupun sebab ada member bagi via wassap. Kalau tak memang aku tatau. Tapi yang dok upload kat ruangan komen page tue geng2 sendiri. Geng2 PR tau.

Rujuk ;



Dasar mangkok ayun. Lain yang Mb Kelantan sebut, lain yang depa faham.

Yang sebenarnya apa? Baca bawah neh dulu ;

Susulan kecoh isu wujudnya himpunan guling kerajaan, Menteri Besar Kelantan, Datuk Ahmad Yaakob menyatakan himpunan tersebut tidak wujud sebaliknya hanya gerakan NGO untuk mendesak pemerintah mendengar rintihan rakyat.

Menurut beliau yang dipetik dalam akaun Facebooknya, Ahmad berkata, beliau akan sentiasa bersama Pas serta rakyat menjayakan program Gerakan Turun Kos Sara Hidup (Turun), yang akan diadakan hujung bulan ini.

"Turun ialah gerakan rakyat. Ia hasil daripada denyut nadi rakyat yang mengeluh sekian lama akibat kenaikan pelbagai harga barangan dan perkhidmatan kerana salah urus BN.

"Saya sepenuhnya bersama kepimpinan Pas tentunya sentiasa bersama-sama gerakan rakyat untuk terus mendesak kerajaan Malaysia mendengar suara rintihan hari rakyat.

"Jika ada yang berkata bahawa ia bertujuan untuk menggulingkan kerajaan, saya kira ia hanyalah omongan palsu semata-mata kerana takut akan bayang-bayang sendiri," tulisnya, semalam.
 
Ini rujukan sahih. Lihat ==> http://www.sinarharian.com.my/mb-kelantan-akan-sokong-turun-31-disember-ini-1.234447

Sekarang yang geng2 mangkok ayun dok sebarkan cakap MB Kelantan cakap jangan turun mana, mana? Ada ke takde sumber sahih nya? Hah takde? Memang anak hantu betul. Buat fitnah tak kira hari, masa dan tempat. Kot ye pun nak berpropaganda bagai biarlah dengan tujuan yang betul. Ini semata2 nak mempertahankan kezaliman. Nampak sangat bangangnya disitu weh..

BENGOK!

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...