Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 18 Jun 2012

Kanak-kanak, penyokong yang dibayar, peserta Bersih 3.0, kata Kayveas

Kanak-kanak sekolah, penyokong anti Barisan Nasional (BN) dan peserta yang dibayar adalah peserta penyokong perhimpunan Bersih 3.0, kata M. Kayveas, menambah, 99 peratus yang menyertai perhimpunan itu tidak mengetahui tujuan perhimpunan tersebut pada 28 April.

“Mereka mencipta kumpulan yang menyokong mereka membuta tuli, tanpa menyedari kebenarannya,” tambahnya. “Pembangkang mengajar itu. Bangun pada waktu pagi dan arah orang di Internet. Jika kamu tidak berjaya, kemudian turun ke jalanan.

“99 peratus mereka yang berhimpun dengan Bersih tidak tahu mereka di mana. Kamu berikan baju kuning, beberapa ratus ringgit dan mereka di sana. “Ada pelajar sekolah ... apabila ditanya, mereka kata ibu bapa yang arahkan mereka pergi,” katanya.

Kanak-kanak dibayar? <== Kanak2? Dibayar? Macam mana? Bagi dia duit dia terus berdemo semata2 sebab dibayar ka? Kanak2 yang ada pun sebab mak bapa dorang yang bawa larh hangok.

Pelajar sekolah dibayar? <== Ekeekek.. mak bapak bayar anak sendiri beratus2 ringgit, bagi baju kuning semata2 nak soh anak sendiri berdemo?

Peserta bersih dibayar? <== Aku? Dibayar? Hak tuihh

Senang cakap seme dibayar lah kan? Oke takpe. Aku bagi ko 24jam untuk buktikan tuduhan ko kalau tidak aku akan maki ko BABI. Ingat ko sendiri yang bercakap. Aku tak paksa ko untuk tuduh aku dan semua peserta perhimpunan bersih 2 dan 3. Ko sendiri yang rela bercakap maka ko tanggunglah akibatnya.

Dari lama aku dengar tuduhan bahawa peserta dibayar itu, dibayar neh tapi bukti tarak. Cuba kali neh jadi lelaki yang ada MARUAH dengan membuktikan secara JELAS dan TERANG bahawa kami dibayar. Setakat cakap? Boleh. Makan  lah bahasa maki aku lepas 24 jam. 

Bai.

Ameno : Duitnya mana kalau sungguh dibayar apsal aku tak merasa hah bahlol?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...