Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 13 Ogos 2011

Hot : Bukti kerajaan defend penyelewengan Tajuddin Ramli [MAS]?

Lihat surat di bawah neh ;


Nampak apa yang aku nampak? Lupakan isi kandungan surat tersebut. Bagi aku isi kandungan surat tersebut adalah perkara yang biasa dalam mana2 kes sivil yang sedang berlangsung. Memohon untuk gugurkan kes ialah salah satu cara mereka berunding beb. Ini situasi normal.

Tapi yang tak normalnya kat sini ialah kepala surat tersebut. Ia mencatatkan ;

Menteri di jabatan perdana menteri?

Ini siapa? Nazri aziz kah? Dia sapa? Apasal dia menyampuk + menyibuk dalam kes neh? Kenapa pula tak boleh nak biarkan kes neh berjalan di mahkamah? Well.. lebih tepat ;

KENAPA KERAJAAN MENYIBUK SANGAT NAK TUTUP KES NEH DARIPADA DIBICARAKAN DI DALAM MAHKAMAH? RAKYAT BERHAK TAHU KERANA RAKYAT MACAM KITA TELAH BAILOUT MAS BERKALI2, MALAHAN KAMI DI PAKSA MEMBAILOUT MAS ATAS ALASAN MAS IALAH SYARIKAT PENERBANGANG MILIK KERAJAAN, DAN RAKYAT WAJIB MENYAYANGI MAS BAIK SECARA RELA ATAUPUN PAKSA.

So? Disebabkan kami "sayang" sangat neh lah, rakyat macam kami wajib tahu siapa yang menyebabkan MAS rugi? hilang pelaburan? hilang modal? hilang itu ini.. yang kerajaan sibuk sangat pongpang2 nak tutup kes neh buat apa? Biar je lah kes neh dibicarakan dalam mahkamah. Kenapa nak defend tajuddin ramli neh? Mahathir ka punca nya? 

Kes2 macam neh lah yang menyebabkan kerajaan bn semakin di benci. Orang yang terlibat dalam skandal rasuah + menyeleweng + curi wang rakyat + menyusahkan rakyat dibela non stop. Orang susah macam kami neh dibiarkan mampos. Selagi tak mampos, akan bn cari jalan untuk kita mampos. Itulah dia bn.

Nota : blogger umno kata surat neh palsu pasal alamat dan tiada tandatangan. So aku harap kita leh sama2 siasat isu neh hingga ke akar umbi. 

Ameno : Apa lah jawapan nazri aziz nanti yer..?

Share this

0 Comment to " Hot : Bukti kerajaan defend penyelewengan Tajuddin Ramli [MAS]? "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...