Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 19 Mac 2011

Ahli UMNO yang super impose gambar Ketua UMNO Gombak?

Bagi korang yang tak faham kes neh boleh lah baca di belog milosuam terlebih dahulu dengan klik ;


Sekarang neh korang tengok bawah pula ;

1. Screenshot neh dipetik dari wall pemuda umno malaysia.

2. Pemuda umno malaysia mendapat satu screenshot konon nya kb gombak di aniaya oleh rakan seperjuangan sendiri.

3. Punca kb gombak di aniaya ialah disebabkan kb gombak yang terlebih dahulu bertindak main kotor untuk menjatuhkan ketua nya sendiri.

4. Kiranya sama-sama main kotor lhar. Ko buat aku, aku balas balik. Nanti aku buat ko, ko balas balik.

5. Makna nya terbuktilah dalam umno permainan jatuh menjatuhkan dan aib mengaibkan sesama sendiri berlaku demi kuasa. Ini tak patut jadi teladan bagi pemimpin-pemimpin parti politik yang lain. Kami sebagai rakyat jijik melihat perbuatan neh. Cakap terus terang neh.

6. Andai benar gambar yang didedahkan oleh milosuam ialah superimpose yang dilakukan oleh umno sendiri, maka ini sudah tentu membuktikan yang milosuam tidak superimpose gambar-gambar tersebut seperti yang dituduh oleh penyokong umno.

7. Mereka cuma mempergunakan bumiputeraberjaya dan milosuam untuk mendedahkan skandal umno sebab selama ini pun memang bumiputeraberjaya sering mendedahkan skandal umno menerusi facebook dan milosuam pula menerusi belog.

8. Ini juga bermaksud mereka cuba melakukan taktik kotor kepada pejuang pakatan rakyat. Yelah, mereka baling satu batu untuk menjatuhkan kb gombak dan mengenakan blogger milosuam. Bukan kah ini secara terang-terangan main kotor? Sudah tentu milosuam dan bumiputeraberjaya yang akan dikecam kalau gambar tersebut terbukti super impose sedangkan bukan mereka yang buat? Padahal gambar tersebut di edarkan sendiri kepada mereka oleh ahli umno.

9. Tapi itu kalau terbukti gambar-gambar tersebut ialah super impose. Bagaimana pula kalau tidak?

10. Jadi apakah maksud tujuan screenshot di atas?

11. Untuk mengurangkan rasa malu kepada tuan punya badan?

12. Atau mengubah persepsi serong terhadap kb gombak kini?

Apa pun nasib baik milosuam dan bumiputeraberjaya tak mendedahkan lebih banyak gambar panas milik kb umno gombak. Sebenarnya yang lebih panas pun ada, cuma sebagai manusia kita pun sedar sangat, gambar-gambar macam neh memalukan pun kalau kita asyik tayang dalam belog. Bukan kata kb umno gombak je yang malu, kita yang melihat pun rasa malu gak. 

Apatah lagi kb umno gombak neh orang islam. Memang sedikit sebanyak akan rasa tertekan dan simpati ble terpaksa mendedahkan skandal macam neh. Apatah lagi di akhirat kelak kena bersoal-jawab dengan Allah swt. Tetapi apa yang dilakukan oleh milosuam dan bumiputera berjaya ialah nak menerangkan kepada mereka di luar sana bahawa umno tidak seperti yang digambarkan oleh mereka.

Ya benar pakatan rakyat tidak maksum dan sering terbelit dengan isu-isu peribadi seperti yang sering di lagukan oleh umno. Tetapi umno juga tidak maksum. Cara mereka [umno] yang sering keluar tv masuk paper mengatakan mereka baguslah, terbaiklah, pakatan rakyat sering ada masalah peribadi lhar apa lah cukup memualkan aku lhar.

Bagi aku kedua-dua parti kena berhenti main isu peribadi dan focus kepada kepentingan rakyat. Sama-sama kena buat. Umno kena berhenti apa yang mereka mulakan terlebih dulu terhadap pakatan rakyat. Dan pakatan rakyat insya-Allah akan berhenti membalas serangan tersebut. Dan masing-masing focus kepada perkara yang menjadi keutamaan rakyat.


Ameno : Peribadi najib + rosmah = yang paling bersih.

Share this

12 Responses to " Ahli UMNO yang super impose gambar Ketua UMNO Gombak? "

  1. perghh isu nie nie kena berhati2.. diorang dah lama bermain dengan politik dan sanggup but ape sahaja.. apa sahaja.. jadi kena berhati2lah dalam mendedahkan satu satu isu.. akta ISA buleh digunakan.. berani kerana benar itu betul, tapi biarlah jgn terlampau terperangkap dengan cara diorang nie..

    BalasPadam
  2. ape da.... takde keje lain ke umno ni.. kah kah kah http://mamagomo.blogspot.com

    BalasPadam
  3. hehehe...gua da kena ban ngan PUM la..xleh nak komen2 da..kih3....

    BalasPadam
  4. banyaknya iklan kat blog ni... cari duit dengan fitnah dan mencaci orang ke?? halal ke duit yg dapat tu??

    BalasPadam
  5. edit jangan tak edit...haha..macam2..
    scaniaz best post...Koleksi Gambar Van Gangster Di Jepun!

    BalasPadam
  6. Ala takdenye la konon boss nak jatuh kan dia. pegi mampos la. setakat buat 1 post canang konon konspirasi bajet nak buat damage control la tu.

    maybe kaum umno bole la dorang kencing. empunya badan dah ngaku pon. cybertrooper umno sumer dah jadi bodoh. takde modal nak saiko. balik balik bende sama je ulang-ulang.

    pendek cerita, bende kalo dah busuk, ko spray apa pon takkan wangi punya. sama la macam umno tu...

    BalasPadam
  7. >>>MARCH 19, 2011 12:14 PM
    Anonymous said...
    banyaknya iklan kat blog ni... cari duit dengan fitnah dan mencaci orang ke?? halal ke duit yg dapat tu??<<<

    meh aku caci ko, bodoh. kalo ko xde modal, jangan la gatal gak nak menaip. end up bodohkan diri sendiri je. eeeeeiii bodoh la ko ni, takde kene mengene langsung post ko ni hishhh... mcm aku ckp tadi la. asal bole je ko jadikan sebab. ko bajet bende yang ko post tu dah cukup best la untuk ko ke? so big of you laa. dah abes baik la tu? bole dibanggakan la ye hahaha aduiii...

    hukum halal/haram bukan ko atau sesapa yang decide. tu Tuhan punya keje. tapi kebodohan, kita bole decide. post ko tu termasuk dalam kategori bodoh. padan muka ko.

    tapi ko jangan risau, takde sapa tau pon kebodohan ko tu, aku dengan ko je. ko digest je la sendiri....

    BalasPadam
  8. Blogger pakatan rakyat terpaksa cari duit sendiri melalui iklan di blog sebab tak dapat 5000 sebulan mcm blogger tuuuuut.....

    BalasPadam
  9. huhu..panas..panas...cool man..cool...typing error tu kot haha...jom gi jalan2 dulu amik angin..sabo2..hehe :p
    scaniaz hot post... Jom Gi Melawat Ladang Ganja & Tengok Cara Ganja Dituai

    BalasPadam
  10. Blogger pakatan rakyat terpaksa cari duit sendiri melalui iklan di blog sebab tak dapat 5000 sebulan mcm blogger tuuuuut.....

    BalasPadam
  11. hehehe...gua da kena ban ngan PUM la..xleh nak komen2 da..kih3....

    BalasPadam
  12. perghh isu nie nie kena berhati2.. diorang dah lama bermain dengan politik dan sanggup but ape sahaja.. apa sahaja.. jadi kena berhati2lah dalam mendedahkan satu satu isu.. akta ISA buleh digunakan.. berani kerana benar itu betul, tapi biarlah jgn terlampau terperangkap dengan cara diorang nie..

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...