Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 1 Julai 2011

Majlis fatwa : Jangan sertai perhimpunan bersih kerana berdosa besar!





Ko gila apa neh? Janganlah tunjuk sangat bodoh piang ko kat sini woi. Jangan lah bagi orang alasan untuk maki ko segala bagai. Majlis fatwa apa nya? Ini ialah KEFACKAN yang nyata. Amek ko. Bodoh nak mampos. Bengap melampau. Bangang tak hengat donia. Woitt bangang, punya lah berlambak2 isu umat islam yang ko boleh tampil ke depan dan sepatutnya cari jalan penyelesaian dengan menegur kepimpinan kerajaan dan ko memilih untuk menampilkan diri dalam isu bersih yang mana rakyat gunakan ia sebagai medium untuk menuntut keadilan? Ini ialah FACK! Tak boleh di biarkan lagi. Ini sememangnya FACK! Ko faham tak? FACK!


Lihat bawah ;




Hey ko tak layak cakap pasal dosa besar dengan aku apatah lagi dengan mana2 rakyat. Ko tak layak waima satusen pun. Dosa rakyat segala bagai ko nampak kan. Mata ko besar sangat kan? Bagus. Dosa pemimpin ko tue yang zalimi rakyat ko tak nampak yerk? Masa tue mata ko buta ke? Ke ko tidur je memanjang? Ko jangan gunakan alasan ko pandai bab agama maka ko nak pesongkan pemikiran rakyat. Ko fikir ko sorang je boleh tahu orang tue berdosa ke tak berdosa? Kalau aku dikatakan berdosa besar sebab menyertai bersih maka ko tue apa pula bila bersubahat dengan pemimpin zalim? Berpahala lah sangat? Cantek. Aku kini ada sebab nak katakan majlis fatwa ialah fack! 


Selama neh memang berapi gak tengok cara majlis fatwa neh buat kerja. Nak gak dengar dorang complaint pasal af ke mentor ke... segala bagai rancangan beruk2 maknyeh yang melahirkan penyanyi neh. Haram. Bunyik berdesir pun takdak. Alih2 bab bersih boleh pula ko berbunyik yer? Woittt.. aku memilih untuk takmo hormat ko lagi dah. Orang yang bersubahat dengan pemimpin zalim mana layak dapat penghormatan. Dorang layak kena caci je sebab cari pasal. Sekian.


Ameno : Fack gila arh. 

Share this

2 Responses to " Majlis fatwa : Jangan sertai perhimpunan bersih kerana berdosa besar! "

  1. APTB!!!! Wujud rupanya majlis fatwa kat malaysia ni..... Hahahahaa... APTB!!!!

    BalasPadam
  2. serentak tarikh bersih semua guru pelatih maktab kena pergi BTN... (20-22/4)

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...