Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 5 Mei 2011

Hot : UMNO kutuk mahfuz omar.

Mahfuz omar kena bidas dalam utusan. Korang baca bawah neh ;


Aku takmo jawab bagi mahfuz omar because aku bukan mahfuz omar.Tetapi selaku penyokong pas aku nak jawab sikit lah hujah-hujah si puad dan si ahmad maslan neh.

1. Kalau bahasa kesat boleh dijadikan ukuran bahawa mahfuz omar neh tidak berkaliber, maka wajar kah perbuatan kesat dilabelkan sebagai lebih lagi tidak berkaliber? Errr macam adnan yaakob. Tak silap aku dia menteri besar pahang. Kah Kah Kah..

Lagipun apa yang kesat sangat dengan perkataan bahlol tue? Bangang, bengok, bodoh, bengap tue seme bukan bahasa kesat.Itu bahasa yang menunjukkan tahap intelek seseorang. Bahasa kesat ialah sial, celaka, pu** dan sebagainya. Itu baru bahasa kesat. Apa daa.. itu pun tak reti nak bezakan.

2. Terima kasih puad. Dah tahu pas macam tue so usah susah2 ajak gabung lah yerk.. kah kah kah

3. Takyah cakap mahfuz tertekan. Aku lagi tertekan. Rasa nak sepak sekor2 mulut umno pasal sengaja mengeruhkan perpaduan antara penyokong pakatan rakyat. Sibuk sangat ajak orang gabung. Orang tak hingin tue tak hingin lah.

4. Rujuk no 1.

5. Kah kah kah .. menolak usaha murni? Menguntungkan semua pihak? kah kah kah woittt.. ini bukan usaha murni. Ini usaha korang nak kekalkan kuasa. Dan kekalkan kuasa umno dan bn bukanlah usaha murni di malaysia. Lagi satu ia tak menguntungkan semua pihak. Hanya menguntungkan bn je. Dan bila pas buka mulut pasal islam sah2 pas akan ditendang macam dulu. Dulu pas keluar dari bn pun pasal islam. Manusia mungkin lupa sejarah. Tetapi sejarah tidak akan ter-ubah hanya kerana manusia melupakan mereka.

6.Sorry, bukan prasangka buruk. Tetapi memahami dan mengetahui niat bn di balik penyatuan pas-umno. Memahami niat dan matlamat bn untuk menyatukan pas-umno tidak boleh dilabelkan as prasangka buruk.

7. kah kah kah.. ahmad maslan..yeke? kah kah kah aku setuju dengan kenyatan mahfuz per. Ada sesiapa di antara korang yang nak setuju dengan kenyataan ahmad maslan neh? Khusus utk penyokong dan ahli pas je untuk menjawab.

8. kah kah kah suara majoriti pas? kah kah kah.. kah kah kah... nasharuddin dan hadi kena balon woit.. kah kah kah.. itu ko kata suara majoriti? kah kah kah..

9. kenyataan mahfuz itu mewakili kehendak aku. 1 orang dah setuju dengan mahfuz. ada sapa2 nak tambah? Dan pas tidak berkuasa untuk memperolehi manfaat. Sebaliknya untuk membuatkan rakyat memperolehi manfaat. Ada beza tue wahai ahmad maslan bengap dan puad bebal. Ouchh bahasa kasar neh.. biadap neh.. kah kah kah.. 

Ameno : puad dan ahmad maslan lupa bahawa adnan mencarut live depan tv.. kah kah kah

Share this

7 Responses to " Hot : UMNO kutuk mahfuz omar. "

  1. sori,,tapi kalau tak silap,kalau wat carian apa twitter mahfuz,, dia ada cakap jilat pungkok chua.. rasa masin2.. itu yg Khalis cari malam tadi la..tak taula kalau ianya edit.. sebab isu ni tv3 mainkan malam tadi terus cari

    Ron 97 naik..ron 95 turun

    Mengapa mereka merakam 3gp lucah??

    koleksi artis seksi dalam majalah mangga

    Jom anti PAS!!!??

    BalasPadam
  2. TAK USAHLAH BALUN MAHFUZ. DAH TAHAP DIA MACAM TU. LULUSAN SRP, BIASALAH...

    BalasPadam
  3. @mykhalis yg tu betul, 2 may punya tweet

    BalasPadam
  4. Ucapan kesat ia sekadar ucapan tetapi perbuatan kesat ia menyusahkan rakyat.
    Jika ucapan kesat tidak layak jadi pemimpin , maka perbuatan kesat lagi tidak layak jadi pemimpin.

    3 Bahagian Sabar

    Berdakwah tapi jadi ahli Neraka?

    .

    BalasPadam
  5. TAK USAHLAH BALUN MAHFUZ. DAH TAHAP DIA MACAM TU. LULUSAN SRP, BIASALAH...

    BalasPadam
  6. sori,,tapi kalau tak silap,kalau wat carian apa twitter mahfuz,, dia ada cakap jilat pungkok chua.. rasa masin2.. itu yg Khalis cari malam tadi la..tak taula kalau ianya edit.. sebab isu ni tv3 mainkan malam tadi terus cari

    Ron 97 naik..ron 95 turun

    Mengapa mereka merakam 3gp lucah??

    koleksi artis seksi dalam majalah mangga

    Jom anti PAS!!!??

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...