Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 28 April 2011

Trio datuk T sumpah laknat selepas solat jumaat

Pagi tadi aku beli paper berita harian. Macam yang diduga isu video porno pasti menjadi berita muka akhbar hari neh. Tapi takde banyak sangat ulasan pasal video lucah neh kat akhbar terbabit. Mana boleh lawan utusan beb. Heh. 


Polis cakap mereka nak siasat lanjut sapa yang sebarkan video klip bahagian kedua neh. Bahagian pertama pun dah naik mengantuk aku tunggu tak selesai gak. Itu pasal aku malas layan cakap2 polis neh. Cakap je pandai. Baik lagi aku. Dah sah2 cakap memang pandai. Tapi tak mampu nak terjemahkan dalam bentuk perbuatan sebab bukan polis. Setakat mampu melalak dalam belog pun dah cukup bagus aku rasa. At least polis rasa gak pedas kan. Enh nak tangkap aku ka? Heh.


Then kat bawah berita tue pula dan2 je trio t nak buat sumpah laknat. Aik? Korang nak bersumpah laknat pula? Ini butiran mengenai agenda trio t mengenai hal itu ;


1. Trio T akan buat sumpah laknat selepas solat jumaat [iaitu lusa].


2. Mereka nak bersumpah bagi membuktikan mereka di pihak yang benar. Mereka nak membuat pengakuan bahawa memang dsai bersama [bersetubuh] wanita asing yang dipercayai dari china dalam video terbabit.


3. Mereka akan bersumpah di masjid wilayah persekutuan kuala lumpur, di jalan duta.


4. Sumpah laknat itu akan diadakan selepas solat jumaat dan akan disaksikan lebih dari 2,000 jemaah.


5. Ketika wartawan BH hubungi shuib untuk mengesahkan hal ini, shuib mengaku memang benar mereka akan bersumpah tapi di masjid mana dia tak pasti. Lagipun dia pun baru tahu ketika dihubungi oleh wartawan. Wartawan bh gagal contact eskay dan rahim chik.


6. Jamil khir baharom mengalu2kan isu sumpah menyumpah neh. Dia kata Alhamdullilah. 


7. Jamil khir kata sumpah laknat ialah salah satu mekanisme keadilan dalam sistem syariah dan ianya sangat mudah.


Aku bukan peduli pun trio t neh bersumpah. Alquran dah jelaskan orang akhir zaman akan menjadikan sumpah ini permainan. So takde kesan pada aku. Cuma aku heran kenapa taknak procced RCI je? Kan itu harapan trio t? Green light dah dapat dari dsai kan? So RCI je lah.Awat tiba2 main sumpah2 neh? Jamil khir neh pun satu. Terangnya separuh2. Apa salahnya kalau dia cakap yang benar? Bersumpah hanya selepas gagal mendapatkan proses keadilan di dunia setelah menggunakan semua jalan yang wujud. Bersumpah selepas bersolat minta petunjuk dari Allah swt dan bersumpah jika kamu difitnah @ mangsa. Dalam hal ini yang mangsa ialah dsai. Yang menuduh pula bersumpah? Arh sudah. Makin melalut. Yang aku tahu aku takmo terjebak dalam kekalutan ini. Aku nak berdoa semoga aku terselamat dari bala bencana akibat fitnah.


Ameno : Trio T ? Tipu? Tersumpah? atau Terlaknat?


Di sini ada cara untuk dapatkan free blackberry

Share this

3 Responses to " Trio datuk T sumpah laknat selepas solat jumaat "

  1. skrang ni kalau sumpah takyah masuk mahkamah ke?ke kena bicara jugak.. aduiii..sikit2 sumpah.biasa orang bersumpah ni orang buat salah je

    Mengapa mereka merakam 3gp lucah??

    koleksi artis seksi dalam majalah mangga

    Jom anti PAS!!!??

    BalasPadam
  2. Memang janji Allah akhir zaman akan wujud manusia yang "sesumpah" (banyak penyaksian palsu).

    Pembuktian dan pendakwaan belum selesai dah nak bersumpah? Cara Islam ke tu?


    Kenapa perempuan suka tayang body pada lelaki


    Smartphone : Risiko "privasi" pengguna terdedah.


    Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

    .

    BalasPadam
  3. adalah lebih baik jika anda datang sini kes sumpah datuk T

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...