Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 13 Disember 2017

Ketua Bahagian Larang Serang Artis, Blogger UMNO Merajuk.

Beberapa pemain utama media sosial yang sering mempertahankan kepimpinan Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Razak dilihat seakan merajuk apabila memadamkan satu-persatu post yang mengkritik artis-artis tertentu yang dilihat condong ke arah pembangkang.


"Ada pemimpin UMNO takut bila sahabat-sahabat media sosial jawab artis. Adakah sebab mereka ada skandal dengan artis," kata Ab Jalil Backer yang juga salah seorang yang sering menulis di Mykmu. Portal pro UMNO.




Menurut Ab Jalil Backer terdapat saranan dari Ketua Bahagian UMNO yang meminta agar pemain media sosial UMNO tidak menyerang dan menjawab kritikan artis di media sosial. Sebaliknya perkara itu perlu diserahkan kepada pihak menteri untuk ditanggani sebaiknya.

"Saya hendak beritahu Ketua UMNO Bahagian Bandar Tun Razak ini bahawa saya menjawab artis atas pandangan saya.

Jika beliau berpendapat artis yang kutuk kerajaan, yang menuduh kerajaan menindas rakyat atas hutang yang bukan diwujudlan oleh rakyat, tidak perlu dijawab selagi Menteri tidak jawab, saya tidak perlu komen apa-apa lagi.

Lepas ini kita suruh menteri saja jelaskan kepada semua orang di media sosial ini.

Kalau tidak mahu membantu parti pun usah belasah orang lain yang membantu menerangkan. Apa artis ini nabikah sampai kita jawab kita pula disalahkan.

Rasa ini macam jari tengah. Tak ada ikon lain yang lebih jelas.🖕," katanya yang menulis di Facebook.


Meskipun tidak menyebut sebarang nama dipercayai Ketua UMNO bahagian yang dimaksudkan ialah dari UMNO Bahagian Bandar Tun Razak.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...