Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 13 Mei 2017

Logo UMNO Di Bangunan DBKL Sekadar Percubaan Je Kata KuNan - Dah Macam Takde Logo Lain Nak Buat Testing..

Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor mempertahankan tayangan logo ulang tahun Umno ke-71 di bangunan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) setinggi 34 tingkat atas alasan ia sekadar “percubaan” untuk paparan digital struktur itu, lapor Free Malaysia Today. 
Gambar - Malaysiakini
Bagi Dewan Bandaraya, (paparan digital di) bangunan itu masih dalam (peringkat) percubaan. Ia belum selesai. Jadi, saya minta mereka cuba (guna logo Umno itu),” kata menteri Wilayah Persekutuan kepada portal itu.
Gambar - Malaysiakini
Bagaimanapun ketika menjawab kepada soalan wartawan, beliau turut berkata, Umno secara amnya membayar untuk iklan itu diletakkan di ruang awam seperti pusat beli-belah dan papan iklan.
Mengapa mereka marah? (Itu) bukan sahaja di bangunan DBKL, logo itu juga ada di (pusat beli-belah) Pavillion, Jalan Klang Lama dan Segambut.”
“Kami dikenakan bayaran dan kami membayarnya. Apa masalahnya? Mereka cemburu,” katanya.
Bagaimanapun, turut menjadi tanda-tanya orang ramai kenapa bangunan tersebut memaparkan iklan tentang sambutan ulang tahun UMNO dan kenapa LOGO UMNO yang digunakan untuk membuat 'testing' sedangkan DBKL boleh sahaja menggunakan logo DBKL. Ia masih misteri.
Dalam pada itu, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor turut menyindir pembangkang yang bersikap double standard dalam isu pemasangan logo UMNO di bangunan DBKL.
Apabila mereka lakukan perkara tertentu, itu okey,” katanya sambil menambah “gambar” tertentu turut dipasang di beberapa bulatan di Selangor di bawah pentadbiran Pakatan Harapan.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...