Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 27 April 2017

Raja Petra Dakwa Rafizi Gay, Simpan Lelaki Muda - AMK Pandan Lapor Polis.

Angkatan Muda Keadilan Malaysia Cabang Pandan pada semalam membuat laporan polis terhadap blogger Raja Petra Kamarudin yang didakwa memfitnah Ahli Parlimen Pandan, YB Rafizi Ramli terlibat dalam salah laku seks homoseksual lapor Suara TV.

Gambar Oleh Google
Laporan itu yang tersiar pada 19 April di blog Malaysia-Today berbunyi begini;

"Rafizi ketika ini didakwa sedang menjalin hubungan dengan beberapa orang lelaki muda. Malahan ada email berbaur lucah yang menunjukkan komunikasi Rafizi bersama lelaki-lelaki itu, yang mana berada dalam simpanan orang Azmin.

'Penglibatan' Rafizi bersama pemuda-pemuda ini mungkin akan menyebabkan lidah seseorang 'membuka cerita' dan seterusnya perkara terakhir yang Rafizi tidak ingin ianya berlaku adalah spekulasi yang mengatakan beliau adalah homoseksual menjelang pilihanraya", kata Raja Petra yang menulis di portalnya itu.

Raja Petra turut menambah Azmin menyimpan peluru (bukti) itu untuk membunuh karier politik Rafizi sepertimana yang Azmin pernah lakukan terhadap Zaid.

"Saya dengar budak Azmin simpan 'bom' tersebut sehingga pemilihan parti diadakan supaya dapat menyingkirkan Rafizi sepertimana Zaid disingkirkan dari parti. Kesemua 80 pemuda lepasan universiti yang cemerlang itu, yang berada di bawah pengawasan Rafizi kononnya, adalah imuniti yang diperlukan oleh orang Azmin", katanya lagi.

Bercakap kepada wartawan di luar perkarangan balai polis Dang Wangi, Timbalan Ketua AMK, Mizan Adli Mohd Noor berkata mereka terpaksa menunggu sehingga tiga jam sebelum membuat laporan polis.

Dan beliau berharap dengan laporan yang dibuat, satu tindakan dapat diambil terhadap Raja Petra yang cuba membuat tuduhan serong bukan sahaja kepada Rafizi malahan kepada PKR itu sendiri. Tindakan RPK itu juga dianggap mencemarkan reputasi parti.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...