Channel Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia PRU14

Selasa, 20 Disember 2016

Jamal Samseng Malu Besar - Konon Buat Video Nak Kutuk Selangor Takde Air Tapi Terdedah Video XXX Dirinya.

Babik la Jamal neh.

Tak boleh blah aku dengan lawak bodoh dia.

Kah Kah Kah Kah Kah

Kah Kah Kah Kah Kah Kah

Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah

Ini cerita pagi tadi. 

Jamal upload gambar dan video yang mengatakan dia dah 3 hari tak mandi. Ini disebabkan Selangor dah berhari-hari takde air. Jadi dia bengang dan luahkan perkara tu di fb.

Sungguh pun memang Selangor layak juga dikritik disebabkan kegagalan dorang menyelesaikan masalah berkaitan air dengan effisien tetapi netizens lebih tertumpu mengkritik Jamal disebabkan dia suka berkongsikan perangai bahlol dia kepada umum.

Hari ini sekali lagi dia kongsikan perangai bahlol dia tu. Kali ini bukan lawak sebarang lawak tapi lawak yang memalukan dia ke tahap yang paling maksima. Andai dia manusia yang normal mesti lepas neh dia akan masukkan kepala dia laju2 ke dalam tanah. Tapi percaya la dia takan buat. Sebab apa? Sebab dia memang bukan manusia yang normal pun.

Kah Kah Kah!


Apa yang berlaku ialah, ketika dia merakamkan keadaan bilik air rumahnya yang ketiadaan air, dia merakamkannya dalam keadaan tanpa pakaian.

Ya, tanpa pakaian maksud tanpa baju, tanpa seluar dan tanpa apa-apa yang dinamakan sebagai seluar dalam. Dia bersama tubuh badannya yang semulajadi.

Ekekeke..

Perkara itu dikantoikan oleh video yang Jamal sendiri sebarkan di fb pagenya.

Bagaimana?

Dia masuk bilik air, bawa telefon, buka baju bagai, buka paip takde air, amek telefon dan terus rakam video lepas tu laju-laju sebar.

Tanpa dia ketahui, kepala paip yang ada dalam bilik air dia tu, turut pantulkan imej badannya yang tak berpakaian dalam video yang dia sebarkan kepada awam. 

Orang masuk bilik air nak mandi, mesti check air ada dulu ke takde. Bukannya hari pertama takde air tapi dah berhari2. Pengalaman tu dah ada kan. At least kali kedua, ketiga mestilah reti berjaga. Dia masuk bilik air, terus buka baju then baru check air ade ke takde.

Dia neh memang la bangang. Bukan sengaja buat bangang. Tetapi semulajadi dilahirkan bangang.

KAH KAH KAH

Video slow motion. Lihatlah buktinya sendiri. 

(Sumber video : Tentera Troll Kebangsaan Malaysia)


Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...