Channel Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia PRU14

Rabu, 21 Disember 2016

Dengan Hanya Bertuala Jamal Tuntut Air Di Hadapan SUK - Tarik Je Tuala Jamal Kat Situ Ramai-Ramai Biar Dia..

Kesian pada anak-anak dan famili dia.

Nak halang tak dapat, nak nasihat tak dengar. Makanya terpaksa bersabar dalam orang macam Jamal sebagai ahli dan ketua keluarga.

Kah Kah Kah!

Perkara bangang yang Jamal buat semalam belum habis lagi lawaknya, kali ini dia sambung lawak baru. Mungkin sebagai taktik nak alihkan pemerhatian netizens yang kini riang ria mengutuk perangai bangang dia pada semalam. Maka dia tampil dengan perangai bangang terbaru. 

Baca : Jamal bengang air takde, buat video tak senonoh protes air takde.

Menurut maklumat yang kami terima dari Kay Azlee, Jamal Yunos sekarang berada di hadapan SUK, negeri Selangor. Ini dilakukan oleh Jamal sebagai satu protes ketiadaan air di Selangor selama beberapa hari disebabkan proses penyelenggaraan yang dilakukan oleh TNB

Pun begitu, TNB mengesahkan proses penyelenggaraan tersebut hanya menyebabkan ketiadaan air selama 16 jam sahaja. Oleh itu permasalahan berkenaan ketiadaan air selama beberapa hari tidak patut dikaitkan dengan agensi berkenaan.

Ini laporan dari Kay Azlee.


Dengan bertuala yang menutupi bahagian atas bawah (actually tak perlu kot sebab semalam 1 Malaysia dah nampak.. kah kah kah ) dan membawa sabun, shampoo di dalam bekas cebok air, Jamal berdiri di hadapan bangunan SUK bagi menyatakan bantahan.

Jamal juga dikatakan mahu tumpang mandi dalam bilik air yang berada di dalam SUK Selangor.

Jamal, Jamal. Berani juga dia berkemban ke sana ke mari.. tak takut ke terlucut ditarik orang? Aku rasa ramai kot yang berada di sana nak tarik tuala yang dia pakai tu..


Kah Kah Kah!

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...