Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 4 November 2016

Saya Menangis.. RM10 Sebulan.. Boleh Kah Kamu Derma..

Syabas ya Kuan Chee Heng. Syabas diucapkan kerana usaha berterusan sentiasa dilakukan untuk membantu mereka yang memerlukan dan dalam kesusahan.. 

Kuan Chee Heng menulis..

Saya menangis. RM 10 sebulan.

Saya lihat bagaiman keadaan orang miskin yang ingin pergi hospital untuk mendapat rawatan. Yang cuci buah pinggang, yang cuci kaki, potong, yang sakit macam macam. Mereka tak berduit ke hospital. Temu janji di abaikan, di tinggalkan kerana tak ada duit ke hospital. 

Nak naik bas, tak ada direct bus. Nak naik LRT tak ada direct LRT. Teksi fare mahal. Semalam saya beritahu En Amin. Saya gajikan kamu RM1,400. 

Kamu bawa semua orang sakit ini ke hospital. Ikut keperluan. Minyak dan maintenance kereta kita beri. Ini membolehkan ramai yang miskin dapat pergi menerima rawatan. Terima kasih kepada anda semua. 

Ini boleh tercetus kerana kamu semua support page ini. Kerana kamu semua giler. Saya sekarang minta 200 orang dalam page ini untuk derma. 

RM 10 sebulan, Untuk kita bayar gaji dan duit maintenance kereta. Jom, siapa yang nak bersedekah, sila call saya di 012 2732148. Bagi nama. 

Kita kongsi ramai ramai dan jayakan program ini. MEMBANTU MEREKA YANG SAKIT DAN MISKIN. JOM GILER. Only 200 person yang di perlukan.

-----------------------

Belum habis lagi.

Malahan ;


Projek Uber Kentang. Bayar 10 sen sahaja. Khusus untuk orang miskin yang perlu menerima rawatan di hospital tetapi tiada pengangkutan.

Point aku ialah, jom kita sokong projek ini. Dan hebahkan supaya mana2 orang miskin di sekeliling kita tahu tentang kewujudan Uber Kentang 10 sen dan boleh mula menggunakan perkhidmatan ini untuk mendapatkan rawatan di hospital. Alternatif dari rakyat kepada rakyat untuk rakyat. Jom, sokong.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...