Rabu, 24 Ogos 2011

Inilah gambar objek plastik yang masuk ke tuttt si saiful!



Aku tengah sibuk2 fikir rewind kembali hujah2 lucu isu kes liwat II si saiful tadi alih2 ada orang bagi aku gambar plastik yang terjah kat tutt si saiful tue. Katanya dengan penuh tawadduk dan khusyuk bahawa neh lah objek nya yang telah menerjah ke gawang saiful bukhari azlan punya "gawang".

Korang nak tengok ka?

Alarhh.. tak payah larh..

Sungguh nak tengok neh?

Alarhh tak payah larh..

Betul nak tengok neh?

Owhh okey2. AKu tunjuk. Tapi dengan satu syarat. Jangan tak gelak taw. Pendedahan neh bukan di buat oleh aku. Ia dibuat oleh blogger umno. Seorang yang mengakui bahawa dia doktor. Sapa lagi kalau bukan si novari tue. Dia larh yang dedahkan objek di bawah neh telah masuk ke dalam tuttt.. si saiful.

Dah bersedia larh.. jeng jeng jenng.. inilah dia objek plastik yang dimaksudkan tue ;


kah kah opsss... belum lagi masa untuk gelak beb. Meh baca dulu hujah dr novari neh. Hujah si novari neh ialah ;

1. Dia cakap doktor osman periksa tutt si saiful guna objek di atas <-- Mana dia dapat info neh? Dia kaji. Dia yang mengaku dalam blog dia beb. Heh.

2. Dia cakap benda di atas neh diperbuat daripada plastik.

3. Dan dia juga cakap memang benar ada objek plastik di masukkan ke dalam tuutt si saiful sebab doktor tue nak periksa si saiful. Benda neh dimasukkan selepas saiful diliwat. Dia merujuk kepada keterangan doktor osman di mahkamah siang tadi.

Okey beb.. aku dah tak tahan. Aku terpaksa gelak gak neh. Amek masa masing2. Jom gelak dulu.

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Adakah novari nak cakap bahawa doktor osman yang memasukkan objek plastik ke dalam tuttt si saiful dan kemudian nya memberikan keterangan bertulis dalam bentuk laporan bahawa ada objek plastik dimasukkan ke dalam tutt si saiful? Bodoh sangat ke seseorang doktor tue sampaikan dia terlupa apa objek yang dia gunakan untuk periksa tuttt si saiful? 

Adakah si novari neh nak cakap bahawa doktor osman liwat saiful guna objek tue pula? 

Kah kah kah

Pokoknya novari telah membuktikan satu perkara bahawa memang ada objek plastik di masukkan ke dalam tuttt si saiful. Yang neh aku suka. Dan mengatakan bahawa doktor osman yang memasukkan objek plastik ke dalam tuttt si saiful atas tujuan pemeriksaan dan kemudian nya memasukkan ia dalam laporan bertulis adalah hujah dangkal.

Ini disebabkan laporan bertulis itu adalah menerangkan apa yang berlaku di tutttt si saiful. Bukan menceritakan apa objek yang digunakan untuk periksa si saiful. Selain objek plastik di atas.. kan ada benda lain lagi yang masuk ke dalam tuttt si saiful? 

Yelah selepas di periksa pusrawi.. kan saiful ke hkl? Tentu di masukkan objek lain bagi memeriksa tuttt si saiful. Apa kata dedahkan semua sekali alat peralatan perubatan yang digunakan untuk periksa tuttt si saiful tue. Biar satu malaysia tahu apa yang masuk kat dalam tuttt si saiful tue. Habis citer.

Kah kah kah

Nota : Nama doktor tue novandri, aku tulis novari je senang dan ringkas. Link blog tersebut ialah ini.


Ameno : Lepas masuk benda alah tue baru lah dapat kesan ada objek plastik masuk ke dalam tutt si saiful.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...