Khamis, 17 Februari 2011

Seriyus fail - Ameno World Fail II [copy-paste from obefiend]

Fail! Aku memang fail!! Obey telah menemukan bukti betapa failed nya Ameno World!!! 
Sila lihat bawah neh ;


Untuk pengetahuan kowang, kami selaku penyedia tapak untuk pengiklan tidak boleh klik iklan sendiri. Akan tetapi atas jasa baik pembaca-pembaca belog seperti obefiend neh dia telah mendedahkan aku satu perkara yang memang sampai sekarang aku taktahu realitinya. Di samping itu aku juga fail sebab dunno what to do dengan benda alah neh. Siyes. Erhh silap eja plak. Seriyus.

Aku cuba mengamati kata-kata sayang obey kepada aku. Puas aku menelek mencari apa yang dia bilang dalam belog dia kat advertlets aku tapi satu haramjadah aku tak jumpa.. Why? Kalau kempen innity memang boleh pilih aku tahu.. tapi aku belum pernah pilih untuk reject pun buat masa sekarang sebab tiada keperluan..




Aku juga tak pernah receive apa-apa memo dari pengiklan samada mahu menjalankan kempen ataupun tidak. Memang tak pernah. Mungkin aku tak sepenting obey. Pengiklan pun rupanya pandai pilih orang yang layak dapat memo dengan orang yang tak layak dapat memo. Owh.. aku kuciwa.. aku kuciwa.. kerana di double standardkan oleh pihak pengiklan..

Apa pun tenkiu lah obey.. cukup sayang engko kepada ku.. kini baru ku mengerti.. ouchh..

Menangi tawaran penjagaan rambut bernilai rm290 sekarang. 

Ameno : Terma advertlets, innity dan nuffang sama ke weh?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...